Kraj

SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii marki Durex

SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii reklamowej dla marki prezerwatyw Durex. Kampania rozpocznie się 16 września br. i potrwa...

SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii reklamowej dla marki prezerwatyw Durex. Kampania rozpocznie się 16 września br. i potrwa do połowy listopada br. Strategię oraz kreację dla kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson z Meanchesteru, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się polski oddział domu mediowego Universal McCann. Jak powiedziała Liliana Cimaszewska, product manager Dureksa, kampania będzie miała charakter wizerunkowy. Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji: w TVN-ie, stacjach muzycznych MTV i Viva Polska oraz w prasie, m.in. “Playboy”, “Maxim”, “Focus”, “Film”, “CKM”, “Dlaczego”, “Viva!”, “Gazeta Wyborcza – Wysokie Obcasy”, “Wprost”, “Newsweek”, “Detal Dzisiaj”. Cimaszewska nie podała informacji o wysokości budżetu reklamowego. Obecnie kończy się prasowa kampania reklamowa, która trwa od 10 czerwca br. i była prowadzona m.in. w takich tytułach, jak: “Jestem”, “Playboy”, “Focus”, “Film”, “Dlaczego”, “Newsweek”. SSL Healtcare Polska rozpoczął również internetową akcję zbierania danych do raportu dotyczącego postaw i zachowań seksualnych ludzi na całym świecie. Jak powiedziała Cimaszewska, Polska jest w czołówce krajów, których internauci najchętniej wypełniają ankietę. Zbieranie danych zakończy się 29 września br. (JD)