Kraj

Stacje muzyczne z największą dynamiką oglądalności

W ciągu pierwszych dwóch tygodni stycznia największy wzrost udziałów w grupie komercyjnej zanotowały stacje muzyczne, głównie za sprawą Polo TV i Eska TV.

W pierwszych dwóch tygodniach stycznia 2013 r. łączne udziały TVN, Polsatu, TVP1 i TVP2 spadły do 48,5 proc. w czasie oglądania grupy komercyjnej (16-49 lat), wynika z analiz Atmediów na podstawie NAM. Z opracowań firmy wszystkie segmenty rynku kanałów tematycznych odnotowują wzrosty. Segmenty filmowo-serialowy i dokumentalny zyskały po 4 proc., segment kanałów informacyjnych – 5 proc., dziecięcych i lifestyle’owych po 8 proc., sportowych – 16 proc. Najwyższy, 30-proc. wzrost udziału w czasie oglądania mają od początku stycznia telewizje muzyczne. Największy wpływ na ten wynik miały kanały Polo TV i Eska TV, które obecne są na multipleksach. W pierwszych dwóch tygodniach stycznia udział Polo TV w czasie oglądania 16-49 lat wzrósł o 110 proc., a Eski – o 104 proc.