Kraj

Starbucks wprowadza kawy mrożone w formatach Multiserve

Napoje kawowe gotowe do spożycia to jedna z najszybciej rosnących kategorii napojowych na rynku polskim.

Marka Starbucks wprowadza nowy format Multiserve, wieloporcjowe uzupełnienie gotowych kaw mrożonych. Multiserve będzie dostępny w dwóch najbardziej lubianych wariantach smakowych kawy mrożonej – Caffè Latte i Caramel Macchiato. Nowe kawy mrożone Starbucks Multiserve dostępne będą w sklepach internetowych oraz w alejkach z nabiałem lub napojami w supermarketach oraz w sklepach spożywczych na terenie Polski od kwietnia 2022, w cenie 19,99 zł.

Nowy format opakowania w 100% nadaje się do recyklingu, ma certyfikat ISCC (International Sustainability and Carbon Certification) w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz FSC (Forest Stewardship Council) w zakresie odpowiedzialnej
gospodarki leśnej.

– Napoje kawowe gotowe do spożycia to jedna z najszybciej rosnących kategorii napojowych na rynku polskim. Dynamika wzrostu wynosiła 44% wartościowo w relacji 2021 do 2020 r., pomimo negatywnego wpływu pandemii na rynek produktów impulsowych, który uzależniony jest od liczby transakcji kasowych w sklepach. Starbucks jest marką numer 1 w wyborach konsumenckich i odpowiada za blisko 70% wzrostu wartościowego całej kategorii – mówi Roman Jawczak, senior regional commercial manager Arla Foods.