Przetargi

Starcom bierze Raiffeisena

Starcom przejmie obsługę Raiffeisen Bank Polska od Mindshare.

Za planowanie i zakup mediów dla Raiffeisen Bank Polska będzie odpowiadał dom mediowy Starcom. Zwyciężył on w trwającym od marca br. przetargu, w którym brały udział cztery domy mediowe, w tym także Mindshare, który pracował dla tego klienta od lata ub.r. Przejął wtedy ten biznes (także po przetargu) od Media Direction OMD (patrz MMP24 z 13 lipca ub.r.).

Podczas procedur przetargowych Raiffeisen Bank współpracował z firmą doradczą A.T. Kearney.

W marcu br. Raiffeisen Bank po niemal rocznej przerwie powrócił z reklamą do telewizji – w kampanii wystąpili Jerzy i Maciej Stuhrowie (występowali oni w kilku poprzednich odsłonach reklam banku). Pisaliśmy o tym w MMP24 z 1 marca br.