Kraj

Starcom zajmuje pierwsze miejsce w RECMA "Qualitative Evaluation"

Miejsce drugie ex aequo zajęły MediaCom Warszawa i Wavemaker.

Starcom (Publicis Media) zajął pierwsze miejsce w najnowszym raporcie RECMA “The Qualitative Evaluation Poland”. Miejsce drugie ex aequo zajęły MediaCom Warszawa i Wavemaker (WPP/GroupM). Te trzy agencje dostały ocenę “dominującą”. Kolejno miejsca czwarte i piąte zajęły Havas Media (HMG) i Value Media (Group One), z oceną “wysoką”.

Głównymi wnioskami z tego raportu jest też najlepszy wynik Zenitha (Publicis Media) w new-biz balance, który zaraportował 33 mln euro na plusie oraz największy wzrost biznesu Vizeum na przestrzeni trzech lat z wynikiem +105%.

Raport opiera się na 18 KPI, a do najważniejszych należą m.in.: new-biz balance za okres lipiec 2018 – wrzesień 2019, wzrost biznesu na przestrzeni trzech lat oraz wzrost portfolio klienckiego.