Przetargi

Starcom zdobył budżet WWF

W przetargu Starcom pokonał Universal McCann, Media Group i Media Concept.

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Starcom do współpracy w obszarze planowania i zakupu mediów. Decyzja została poprzedzona przetargiem, w którym uczestniczyły agencje: Universal McCann, Media Group i Media Concept. W ostatnim czasie Fundacja współpracowała z domami mediowymi Lowe Media i Universal McCann.

Procedury przetargowe dotyczyły kampanii direct response w telewizji, których celem jest pozyskiwanie funduszy od darczyńców. W wyborze agencji w Polsce pomagała angielska agencja DTV Group, wyspecjalizowana w kreowaniu, optymalizacji, planowaniu i zakupie mediów kampanii direct response dla sieci WWF. 

W pierwszym etapie współpraca między fundacją WWF Polska a Starcomem dotyczyć będzie przede wszystkim planowania i zakupu kampanii telewizyjnych, niewykluczona jest jednak również wspólna realizacja działań w mediach interaktywnych.