Kraj

Start wakacyjnej kampanii reklamowej Orlenu

Stacja paliw promuje swoje bary Stop Cafe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOmre-7iggVc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
“Jedzenie na Orlenie” – pod tym hasłem wystartowała wakacyjna kampania reklamowa sieci Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen. Celem realizowanej akcji jest wzmocnienie wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym. Kampania potrwa do końca sierpnia br.
Najnowsza kampania przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
W tle spotu słyszymy cover utworu “Przygoda”, którego autorem jest zespół Wiślanie 69.
 
Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie wideo oraz display, a także reklama outdoorowa w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji Orlen. Kampania promowana będzie również w kanałach własnych Orlenu, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych.
Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom.