Kraj

Starter rusza z pierwszą kampanią reklamową

Firma promuje nowoczesne usługi assistance dla kierowców.

Starter rusza z pierwszą kampanią reklamową
Firma Starter, która w połowie czerwca zaoferowała polskim kierowcom nowy standard usług pomocy na drodze, właśnie rozpoczyna pierwszą kampanię reklamową.O rozpoczęciu działalności tej firmy w Polsce pisaliśmy w lipcu ub.r.

Celem kampanii jest przedstawienie kierowcom marki Starter oraz oferty, która powstała na bazie standardów niemieckiego partnera firmy – ADAC.

Kampania reklamowa pod hasłem “Najlepsi w awaryjnych sytuacjach” będzie obecna w stacjach radiowych oraz internecie.

Spoty radiowe będą emitowane w ogólnopolskich rozgłośniach – RMF FM (pakiet 3D), Polskie Radio Program III oraz Tok FM. Słuchacze tych stacji będą mogli poznać trzy różne historie pt. “W drodze”. Każda z nich zawiera krótką opowieść mechanika pomocy drogowej Starter, który na konkretnych przykładach prezentuje wybrane cechy usług Startera.

Kampania w internecie będzie obecna w portalach tematycznych specjalizujących się w podróżach, motoryzacji, ubezpieczeniach i potrwa do końca 2011 roku. Promocja marki Starter oraz usług assistance drogowego będzie odbywała się poprzez kontekstową kampanię bannerową oraz działania z zakresu performance marketingu.

– W kampanii reklamowej marki Starter i usług profesjonalnej pomocy drogowej skupiamy się wyłącznie na stacjach radiowych oraz internecie, ponieważ stanowią one główne kanały dotarcia do naszej grupy docelowej, jaką są kierowcy. Ponadto kanały te umożliwiają nam osiągnięcie maksymalnej efektywności, co ma olbrzymie znaczenie w początkowym okresie budowania znajomości i wizerunku marki – powiedział Jacek Pobłocki, dyrektor marketingu i rozwoju firmy Starter.

Kreację reklam przygotowała agencja Papert 360, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.