Polska firma – jeden z największych producentów sprzętu taktycznego i outdoorowego w Europie – przedstawia swoich ambasadorów. Do współpracy z Helikon-Tex przystąpiło ośmiu ekspertów ze świata strzelectwa sportowego,
wojskowości, bushcraftu i survivalu. Jako pierwsi zostali zaprezentowani: Naval, były operator elitarnej jednostki specjalnej GROM, autor książek o tematyce militarnej, a także Amerykanin Dave Cantenbury, jeden z ekspertów survivalu i bushcraftu na świecie.
Począwszy od końca listopada, co dwa tygodnie będą prezentowane kolejne dwie osoby. Na potrzeby programu o każdym z ambasadorów powstał film i sesja zdjęciowa. Ujęcia do filmów i sesje zdjęciowe były wykonane w plenerach na terenie USA, Szwecji i w Polsce.
Kampania z ambasadorami Helikon-Tex będzie realizowana z wykorzystaniem komunikacji offline i online z dużym naciskiem na media społecznościowe. Przewidziane są także spotkania i warsztaty z ambasadorami podczas targów branżowych np. podczas SHOT Show 2020 w Las Vegas, IWA OutdoorClassics 2020 w Norymberdze, a także inne wydarzenia i akcje specjalne angażujące ambasadorów i fanów marki w Polsce i za granicą w 2020 r. i kolejnych latach. Kampania została opracowana i przygotowana przez dział marketingu i e-commerce Helikon-Tex.