Kraj

Startuje druga odsłona kampanii Radia Zet

Flagowa stacja Grupy Eurozet przystępuje do drugiej odsłony kampanii promocyjnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqGA6GGj5DGA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W sobotę 6 września ruszyła druga odsłona kampanii Radia Zet – “Bijemy się o słuchaczy”. Prowadzący poranek “Dzień dobry bardzo” w rewanżowym starciu będą walczyć o głosy słuchaczy z prowadzącymi popołudniowy program „Uważam Zet”.
 
W przedwakacyjnych zmaganiach Michał Korościel z Damianem Michałowskim (“Uważam Zet”) pokonali Marzenę Chełminiak, Marcina Sońtę i Marka Starybrata (“Dzień dobry bardzo”). Teraz w pierwszym pojedynku drużyna Poranka zmierzy się z Popołudniem na Stadionie Narodowym w Warszawie w waterpolo. Propozycje kolejnych konkurencji słuchacze mogą zgłaszać poprzez stronę internetową stacji.
Zabawa “Bijemy się o słuchaczy” jest integralną częścią kampanii Radia Zet, znanej już sprzed wakacji. Relacje wideo z pojedynków oraz aktualny wynik rywalizacji są dostępne na stronie WWW. Tam też można głosować na swoją ulubioną ekipę. Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, prasę, internet (WP, Onet), a także sieć kin Multikino.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia Zet, media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.