Kraj

Reklama

Personalia

Top news

Startuje Havas Market, Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału

Havas Market oferuje kompleksowe usługi e-commerce.


Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko head of e-commerce operations i stanął na czele Havas Market (wcześniej na polskim rynku Havas E-commerce), jednostki należącej w sieci agencji e-commerce Havas Media Group. Havas Market oferuje kompleksowe usługi e-commerce, począwszy od strategii i produkcji, w obszarze direct to consumer, social & content commerce, usługi analityczne, w tym integracje systemów bazodanowych, optymalizację efektywności kampanii typu performance, a także sprzedaż na wybranych marketplace’ach.

Tomasz Kwiatkowski pracował zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Ostatnio jako dyrektor w takich agencjach jak Proomni czy G22 oraz po stronie klienta w Glosel sp. z o.o. (taniaksiazka.pl i bee.pl) czy bdsklep.pl, gdzie miał okazję zarządzać zespołami e-commerce i marketingu. Międzynarodowe doświadczenie zdobywał, pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako regional account director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett, gdzie pracował dla klientów z rożnych kategorii, m.in. Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa SA, Hortex, Grupa Onet czy 3M. Tomasz Kwiatkowski będzie raportował do chief digital officer Beaty Magdziarz.
– Tomek jest świetnym ekspertem z imponującą wiedzą i doświadczeniem w obszarze nie tylko e-commerce, ale postrzegania perspektywy biznesu, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem przekonana, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów będziemy w stanie skalować Havas Market oraz tworzyć najbardziej znaczące doświadczenia dla konsumentów – powiedziała Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group.