Kraj

Startuje Interactions - sieć reklamy online

Współzałożycielem przedsięwzięcia jest Paweł Milcarz, właściciel firmy komunikacyjnego doradztwa strategicznego GreenAlley.

Po kilku miesiącach przygotowań i testów technologicznych powstaje Interactions – sieć reklamy online, która pod jedną marką oferuje osiem różnych kanałów komunikacji. Pierwszym z nich jest Audience(ions) – działający na platformie zakupu widowni online w czasie rzeczywistym (RTB). Partnerem technologicznym jest w tym zakresie brytyjska firma Crimtan bazująca na amerykańskiej technologii RAMP360. – Niewątpliwą jej zaletę stanowi unikatowa technologia automatycznego tworzenia profili look-alike wokół responsywnych użytkowników – mówi Paweł Milcarz, managing partner.

Tym drugim kanałem jest Captcha(ions) – funkcjonujący na platformie emisji reklam zamiast tradycyjnych kodów captcha. Partnerem technologicznym jest w tym zakresie amerykańska firma Solve Media. Po raz pierwszy polscy plannerzy interaktywni otrzymują do dyspozycji aż trzy formy reklam captcha: statyczną, wideo oraz pre-roll.

Oferta skierowana jest wyłącznie do plannerów komunikacji online w domach mediowych i agencjach interaktywnych, a firma nie zamierza prowadzić sprzedaży bezpośredniej do marketerów.

Pełna oferta Interactions poza wyżej wymienionymi kanałami obejmuje jeszcze Perform(ions) – działania z zakresu performance marketingu, Mobile(ions) – działania z zakresu komunikacji na elektronicznych urządzeniach mobilnych, Specials(ions) – integracja treści reklamowych z treściami redakcyjnymi wydawców kontentu online, Display(ions) – działania odsłonowe na ponad 200 polskich serwisach tematycznych, Mailing(ions) – działania z zakresu e-mail marketingu, Search(ions) – działania z zakresu marketingu wyszukiwań.

Współzałożycielem Interactions jest Paweł Milcarz, właściciel firmy komunikacyjnego doradztwa strategicznego GreenAlley – część grupy Integration, były client service director ZenithOptimedia, były udziałowiec Online Ad Network, przy współudziale prywatnego brytyjskiego funduszu inwestycyjnego finansującego przedsięwzięcie.