Kraj

Startuje kampania sieci Saturn i Frisco.pl

Za kreację spotów TV i radiowych odpowiada agencja Ogilvy & Mather.

Startuje kampania sieci Saturn i Frisco.pl
“Zapełnimy Twoją nową lodówkę” – to hasło przewodnie nowej akcji promocyjnej sieci Saturn, która prowadzona jest we współpracy z Frisco.pl. Każdy klient, który kupi lodówkę w dowolnym sklepie Saturn lub na Saturn.pl w dniach 12-18 czerwca br., otrzyma bon na zakupy we Frisco.pl o wartości od 150 zł do 750 zł – w zależności od ceny zakupionej lodówki. Kampania reklamowa wokół akcji prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościach w całym okresie trwania promocji.

Za kreację spotów TV i radiowych odpowiada agencja Ogilvy & Mather, za produkcję studio Badi Badi oraz Efektura. Zakup TV do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w internecie odpowiada Golden Submarine. Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska.