38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z klientem z branży mobilnej – marką SkyCash. Agencja w ramach kampanii “Bądź jak Rafał” odpowiada za działania z obszaru public relations, ale także za kreację, produkcję oraz zakup mediów.
Aplikacja SkyCash to uniwersalny system płatności za pomocą telefonu komórkowego.
Prowadzone działania promują jedną z wielu funkcjonalności aplikacji SkyCash – mobiParking, która daje możliwość zapłacenia za postój w miejskiej strefie płatnego parkowania. Kampania opiera się na haśle „Rafał płaci za parking aplikacją SkayCash. Rafał jest sprytny. Bądź jak Rafał”, a jej twarzą został Rafał Rutkowski – aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, a także specjalista od kultowych one-man show i stand-up comedy.
Agencja 38PR & Content Communication jest odpowiedzialna za produkcję spotów promocyjnych, zrealizowanie kampanii internetowej oraz jej kreację, a także przygotowanie i zaprojektowanie reklam typu full back na autobusach, które w grudniu wyjechały na ulice największych miast w Polsce.
Kampania online skierowana jest do osób borykających się z problemem parkowania w płatnych strefach w największych polskich miastach. Główne nośniki komunikacyjne – promocyjne spoty wideo – są emitowane w formie reklam pre-roll przed materiałami w serwisie YouTube. Założeniem kampanii display jest dotarcie zarówno do osób potencjalnie zainteresowanych tematem, jak i tych, którzy już poszukiwali informacji związanych z parkowaniem w centrach miast. Kampania jest również obecna w social mediach, a wysyłka MMS-ów kierujących po kliknięciu bezpośrednio do app marketów ma na celu zachęcenie do zainstalowania aplikacji.