Kraj

Startuje kampania SkyCash "Bądź jak Rafał"

38PR & Content Communication multikanałowo dla SkyCash.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQb4sdrsDMwk%22%7D
38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z klientem z branży mobilnej – marką SkyCash. Agencja w ramach kampanii “Bądź jak Rafał” odpowiada za działania z obszaru public relations, ale także za kreację, produkcję oraz zakup mediów.
Aplikacja SkyCash to uniwersalny system płatności za pomocą telefonu komórkowego. 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-vtafXDVSWM%22%7D
Prowadzone działania promują jedną z wielu funkcjonalności aplikacji SkyCash – mobiParking, która daje możliwość zapłacenia za postój w miejskiej strefie płatnego parkowania. Kampania opiera się na haśle „Rafał płaci za parking aplikacją SkayCash. Rafał jest sprytny. Bądź jak Rafał”, a jej twarzą został Rafał Rutkowski – aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, a także specjalista od kultowych one-man show i stand-up comedy.

Agencja 38PR & Content Communication jest odpowiedzialna za produkcję spotów promocyjnych, zrealizowanie kampanii internetowej oraz jej kreację, a także przygotowanie i zaprojektowanie reklam typu full back na autobusach, które w grudniu wyjechały na ulice największych miast w Polsce.
Kampania online skierowana jest do osób borykających się z problemem parkowania w płatnych strefach w największych polskich miastach. Główne nośniki komunikacyjne – promocyjne spoty wideo – są emitowane w formie reklam pre-roll przed materiałami w serwisie YouTube. Założeniem kampanii display jest dotarcie zarówno do osób potencjalnie zainteresowanych tematem, jak i tych, którzy już poszukiwali informacji związanych z parkowaniem w centrach miast. Kampania jest również obecna w social mediach, a wysyłka MMS-ów kierujących po kliknięciu bezpośrednio do app marketów ma na celu zachęcenie do zainstalowania aplikacji.