Kraj

Startuje kampania wizerunkowa Gazeta.pl

Za kreacje odpowiada Warsaw by The Sea, a za media Blue 449 | Starlink.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fv9N7b2Lnaiw%22%7D
Rozpoczyna się kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Działania prowadzone pod hasłem “Dzień dobry emocje” mają podkreślać najważniejszy zdaniem właściciela atut portalu – angażujące, jakościowe treści w odpowiednim kontekście. Reklamy Gazeta.pl promują portal w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.  

Kampania “Dzień dobry emocje” to m.in. cztery spoty wideo oraz jedenaście spotów radiowych, w których w rolę lektora wcielił się Wojciech Malajkat. Za kreacje odpowiada butik kreatywny Warsaw by The Sea, a media zaplanował dom mediowy Blue 449 | Starlink.

Kampania potrwa do końca marca br. i będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (m.in. Metro, Stopklatka, TVN, TVN24, Polsat), w kinach (sieci kin Helios i Gutek), w internecie (media społecznościowe, YouTube, serwisy VoD), a także w radiu (Radio Tok FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM) oraz w prasie (“Polityka”, “Glamour”, “Elle”).

Budżet kampanii nie został podany.