Kraj

Startuje MEC Liquid

Dom mediowy MEC rozwija kompetencje kreatywno-produkcyjne.

W agencji MEC Interaction powstała nowa marka, która funkcjonuje pod nazwą MEC Liquid. Ma ona stanowić poszerzenie kompetencji MEC w obszarach kreacji i produkcji.

Zespół MEC Liquid liczy obecnie 11 osób. W ostatnim czasie dołączyła do niego również Gabriela Lisiecka, związana przez wiele lat z agencją McCann Erickson i MRM Worldwide. Objęła stanowisko creative directora i wspólnie z Maciejem Maciejewskim odpowiedzialnym za rozwój nowego brandu będzie współtworzyć duet kreatywny. Jego zadaniem jest rozwój kompetencji MEC w obszarze wsparcia strategii realizowanych dla klientów o elementy kreacji.

Zespół kreatywny budowany jest od 2010 roku, najpierw jako kilkuosobowy dział stanowiący część MEC Interaction, a teraz jako samodzielny subbrand będący uzupełnieniem oferty MEC Interaction o kompetencje kreatywno-produkcyjne.

Końcówka minionego roku dla MEC Interaction zaowocowała także pozyskaniem trzech doświadczonych osób – dwóch z agencji FireFly Creation i jednej z Hypermedia Isobar. O wzmacnianiu tego teamu pisaliśmy w MMP24 z dnia 26 września ub.r.

MEC Liquid obsługuje m.in. marki Nivea, Mercedes-Benz, Biedronka, Coty, Orange. MEC Interaction jest interaktywną komórką MEC powstałą w 2005 roku. Obecnie zatrudnia 40 osób.