Wystartowała nowa kampania MiniMini+, autorskiej stacji platformy NC+, skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. Jej hasło to “MiniMini polecany przez mamy!”.
Celem nowej kampanii wizerunkowej jest zwrócenie uwagi na to, że stacja MiniMini+ jest najchętniej polecanym kanałem dziecięcym wśród rodziców dzieci w wieku 2-12 lat. Hasło “Polecany przez mamy” odnosi się do badań na temat wizerunku kanałów tematycznych przeprowadzonych w lutym br. przez GfK. Wynika z nich, że 71 proc. rodziców dzieci do 12. roku życia rekomenduje stację MiniMini+ innym rodzicom. Trzech na czterech badanych stwierdziło, że kanał pokazuje programy dobre dla dzieci w wieku przedszkolnym i prawie tyle samo wskazało, że programy emitowane w MiniMini+ są zupełnie bezpieczne i pozbawione przemocy.
Zamysł artystyczny zdradza dyrektor działu kreacji NC+ Łukasz Słotwiński, który reżyserował spot: – Chcieliśmy wykreować świat marki MiniMini+ w świecie realnym, po drugiej stronie ekranu. Z tego powodu światło w obrazie jest lekko magiczne, niektóre kadry bajkowe, a kolory dobrane bardzo uważnie, by współgrać z paletą barw stacji. Materiał został nakręcony za pomocą anamorficznych obiektywów, by wzmocnić wrażenia wizualne i uzyskać ciekawsze kadry na zbliżeniach.
Spoty reklamowe kampanii “MiniMini+ Polecany przez mamy” będą emitowane w Radiu Zet, Trójce Polskim Radiu, Tok FM, Radiu Wawa i Vox, a także w kanałach telewizyjnych TVN, TVN Style, Kuchnia+, Domo+ i MiniMini+. Akcja będzie promowana w magazynach “Claudia”, “Przyjaciółka”, “Pani Domu”, “Poradnik Domowy”, “Świat Kobiety”, pismach parentingowych “Dziecko”, “Mam Dziecko” i “Twoje Dziecko” oraz w internecie, m.in. w portalach Dziecko.pl i E-dziecko.pl. Przewidziane są także działania w portalach YouTube, Facebook, Ipla.tv i TVN Player oraz współpraca z blogującymi mamami. Działaniom tym towarzyszyć będzie kampania spotowa w sieci kin Cinema City, Multikino i Helios. Kampania będzie realizowana pomiędzy 20 października i 16 listopada br.
Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+. Spot wyprodukowało studio Warsaw Prodution Team. Za postprodukcję odpowiadało LocoMotive, a za zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia.
Kraj
TVN Discovery
Multikino
Cinema City
Poradnik Domowy
Pani Domu
Przyjaciółka
Twoje Dziecko
Radio WAWa
Radio Zet
Claudia
Świat Kobiety
Helios
Vox
Dziecko
TOK FM
ZenithOptimedia
Mam dziecko
GfK
Słotwiński Łukasz
TVN Style
YouTube
Facebook
Locomotive
Ipla.tv
Domo+ i MiniMini+
Trójka Polskie Radio
Warsaw Prodution Team