Kraj

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhnqWqRxfBuo%22%7D

Wystartowała nowa kampania MiniMini+, autorskiej stacji platformy NC+, skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. Jej hasło to “MiniMini polecany przez mamy!”. 

Celem nowej kampanii wizerunkowej jest zwrócenie uwagi na to, że stacja MiniMini+ jest najchętniej polecanym kanałem dziecięcym wśród rodziców dzieci w wieku 2-12 lat. Hasło “Polecany przez mamy” odnosi się do badań na temat wizerunku kanałów tematycznych przeprowadzonych w lutym br. przez GfK. Wynika z nich, że 71 proc. rodziców dzieci do 12. roku życia rekomenduje stację MiniMini+ innym rodzicom. Trzech na czterech badanych stwierdziło, że kanał pokazuje programy dobre dla dzieci w wieku przedszkolnym i prawie tyle samo wskazało, że programy emitowane w MiniMini+ są zupełnie bezpieczne i pozbawione przemocy.
 
Zamysł artystyczny zdradza dyrektor działu kreacji NC+ Łukasz Słotwiński, który reżyserował spot: – Chcieliśmy wykreować świat marki MiniMini+ w świecie realnym, po drugiej stronie ekranu. Z tego powodu światło w obrazie jest lekko magiczne, niektóre kadry bajkowe, a kolory dobrane bardzo uważnie, by współgrać z paletą barw stacji. Materiał został nakręcony za pomocą anamorficznych obiektywów, by wzmocnić wrażenia wizualne i uzyskać ciekawsze kadry na zbliżeniach.
 
Spoty reklamowe kampanii “MiniMini+ Polecany przez mamy” będą emitowane w Radiu Zet, Trójce Polskim Radiu, Tok FM, Radiu Wawa i Vox, a także w kanałach telewizyjnych TVN, TVN Style, Kuchnia+, Domo+ i MiniMini+. Akcja będzie promowana w magazynach “Claudia”, “Przyjaciółka”, “Pani Domu”, “Poradnik Domowy”, “Świat Kobiety”, pismach parentingowych “Dziecko”, “Mam Dziecko” i “Twoje Dziecko” oraz w internecie, m.in. w portalach Dziecko.pl i E-dziecko.pl. Przewidziane są także działania w portalach YouTube, Facebook, Ipla.tv i TVN Player oraz współpraca z blogującymi mamami. Działaniom tym towarzyszyć będzie kampania spotowa w sieci kin Cinema City, Multikino i Helios. Kampania będzie realizowana pomiędzy 20 października i 16 listopada br.
Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+. Spot wyprodukowało studio Warsaw Prodution Team. Za postprodukcję odpowiadało LocoMotive, a za zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia.