Kraj

Startuje nowa platforma komunikacyjna marki Big Milk

IQ Marketing autorem kampanii "Małe rzeczy są Big".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ft1iHbgi2qKI%22%7D
Celem kampanii lodów Big Milk z portfolio Unilevera jest zwrócenie uwagi na codzienne, małe rzeczy, które dają szczęście. Marka zachęca, aby w życiu dostrzegać wszystkie drobne przyjemności, niepozorne radości i małe sukcesy, które spotykają nas każdego dnia.

Kampania obejmuje social media i działania online, w tym 30-sek. spot internetowy. W lipcu zaplanowano m.in. outdoor.

Marka Big Milk jest nową w portfolio agencji IQ Marketing, która odpowiada za koncepcję i realizację kampanii, w tym produkcję wideo do internetu, generowanie kontentu i planowanie mediów kampanii na FB. Planowaniem i zakupem mediów kampanii digitalowej zajął się dom mediowy Mindshare.