Kraj

Steczkowska w kampanii herbat Loyd

Mokate ujawnia szczegóły współpracy z artystką.

Grupa Mokate ujawnia kolejne szczegóły związane z kontraktem reklamowym podpisanym z Justyną Steczkowską, o którym informowaliśmy w MMP24 z 3 listopada br.. Wizerunek piosenkarki ma podkreślać smak i jakość herbat premium Loyd.

Dotychczas firma Mokate efektywnie rozwijała segment herbat ekspresowych (ma też markę Minutka), szybko stając się wiceliderem rynku (po Unilever Polska), z udziałami przekraczającymi 12,3 proc. w ujęciu ilościowym oraz 7,9 proc. w ujęciu wartościowym (Mokate za MEMRB za okres maj-czerwiec 2011 r.). – Ten segment popularnych herbat czarnych nadal będziemy rozwijać – zapewnia Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate. – Przyszedł jednak czas na zmiany. Rynek herbat premium to wyzwanie i szansa.

W nadchodzących miesiącach firma skoncentruje działania na promocji herbat marki Loyd. Wizerunek Justyny Steczkowskiej ma podkreślać niepowtarzalny smak i wysoką jakość tych herbat i będzie wykorzystywany na wielu płaszczyznach komunikacji z konsumentami.

Mokate nie ujawnia jednak szczegółów dotyczących kampanii – jej startu ani zasięgu.