Zagranica

Stella Artois z opakowaniami z okazji festiwalu w Cannes

BBDO Kiev zaprojektował intrygujące puszki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCg12fXbNlaw%22%7D
Marka piwa Stella Artois wprowadza na rynek limitowaną serię puszek w związku z kolejną edycją festiwalu w Cannes. Cztery warianty puszek prezentują komiksową historię Croisette. Marka zrezygnowała z wyrazistego brandingu – postawiła na artystyczną wizję.
Na puszkach zagościły typowe sceny filmowe: wyścig samochodowy, sceny akcji i romantyczny pocałunek. Na puszkach widnieją również adresy stron internetowych, na których można poznać tajniki historii festiwalu. Twórczynią ilustracji na puszkach jest Olga Bandura.

(AdWeek)