Kraj

Stéphane Antiga dyrektorem generalnym French Touch

Będzie odpowiedzialny za organizację i nadzór całości działań przy projekcie.

Stéphane Antiga dyrektorem generalnym French Touch
French Touch, kampania promująca francuski styl życia, będzie prowadzona w Polsce po raz trzeci. Na czele zespołu, od 15 listopada, stanie Stéphane Antiga, trener siatkówki. Został on mianowany dyrektorem generalnym projektu French Touch w Polsce.

Kampanię French Touch organizują Ambasada Francji oraz agencja Cryptone. Stéphane Antiga jako dyrektor generalny będzie odpowiedzialny za organizację i nadzór całości działań przy projekcie.

French Touch to akcja przybliżająca Polakom tajniki francuskiego stylu życia, francuskie marki, modę, kuchnię i kulturę. Jak co roku w ramach kampanii odbędzie się m.in. ogólnopolska akcja handlowa oraz uroczysta gala, na której wystąpią polskie i francuskie gwiazdy. Terminarz i budżet kampanii nie zostały jeszcze ujawnione.