Kraj

Stokrotki w 2017 r. zwiększyły sprzedaż o 8,4 proc.

Na koniec ub.r. sieć liczyła 437 sklepów.

Przychody ze sprzedaży towarów w sklepach Stokrotka (Emperia Holding SA) wyniosły w całym ub.r. 2,518 mld zł i były wyższe od osiągniętych w 2016 r. o 8,4 proc. W 2016 r. sieć osiągnęła wzrost wartości sprzedaży o 18,4 proc., w porównaniu z 2015 r.

Na koniec ub.r. funkcjonowało 437 sklepów Stokrotka, o łącznej powierzchni handlowej 191 tys. mkw. W ciągu minionego roku przybyło 65 sklepów, a łączna pow. handlowa wzrosła o 16 tys. mkw. W 2016 r. Stokrotce przybyło 45 sklepów, a powierzchnia handlowa wzrosła o 21 tys. m kw.