Kraj

Storytel z Grand Prix podczas YouTube Works

Wśród zwycięzców także Pyszne.pl, Centrum Praw Kobiet, OLX oraz ING Bank Śląski.

Storytel z Grand Prix podczas YouTube Works
W pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works przyznano nagrody w pięciu kategoriach, a Grand Prix otrzymała kampania “Random” zrealizowana przez platformę Storytel. Grand Prix honoruje najlepszą kampanię spośród zgłoszonych, która według jury w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych. Kampania Storytela otrzymała również nagrodę w kategorii Creative Effectiveness.

Kampanię Pyszne.pl z Kanałem Sportowym na Euro 2020 nagrodzono w kategorii Multiscreen Excellence (agencja Sport.brokers). ING Bank Śląski otrzymał nagrodę w kategorii Ingenius Insight za kampanię “Porozmawiajmy o pieniądzach” (agencje Gong, MediaHub, 24/7 Communication). W kategorii Action Driver nagrodę przyznano OLX za kampanię “Fanatyk – historia prawdziwa” (agencje 23Heroes, F25). Ostatnia statuetka powędrowała do Centrum Praw Kobiet za kampanię “Stop kobietobójstwu!” w kategorii Small Budget, Big Results (agencje: Dziadek do Orzechów, Oto Film).

“Media Marketing Polska” był patronem medialnym tego konkursu.