Zagranica

Strategiczny sojusz Havasa z chińskim MedMed

Holding rozszerza ofertę usług dla marketerów z sektora healthcare.

Havas wzmocnił swoją ofertę dla chińskiego sektora zdrowotnego poprzez nawiązanie strategicznego sojuszu z tamtejszą firmą MedMed Group.

MedMed pracuje dla wielu marek farmaceutycznych, oferując usługi marketingowe szyte na miarę oraz działając jako ogniwo pośrednie między klientami a agencjami. Firma będzie współpracować z innymi, działającymi globalnie agencjami Havasa oferującymi usługi dla sektora healthcare. Holding ten obsługuje m.in. marki należące do Sanofi, Pfizera i Novartisu.

Eddie Wang, założyciel i chief executive MedMed, pozostanie na stanowisku chairmana. Agencja zatrudnia ponad 260 specjalistów od marketingu sektora zdrowotnego, ma biura w Pekinie, Szanghaju i Chengdu.

(na podst. www.brandrepublic.com)