W Wielkiej Brytanii McDonald’s uruchamia cyfrowe strefy zabaw dla dzieci o nazwie “Happy Meal”. Działania mają zachęcić dzieci do większej aktywności zarówno fizycznej, jak i umysłowej.
Dzieci są zachęcane do zabawy w strefach zabawy Happy Meal, gdzie na podłodze i na ścianach wyświetlane są obrazy i animacje. Marketer wykorzystał również kamery z czujnikami ruchu w podczerwieni, instalowane w salach, które śledzą ruchy dziecka i dostosowują do tego obraz.
Działania sieci restauracji mają wpisywać się w plan zmiany wizerunku restauracji jako bardziej przyjaznej. Jedzenie zdaniem rzecznika McDonald’s ma być dla wszystkich konsumentów przyjaznym doświadczeniem, z którym będą wiązali miłe wspomnienia.
McDonald’s w tym roku podjął wiele działań zmierzających do podniesienia atrakcyjności i zwiększenia zaufania do sieci: zaczął rozdawać dodatki do zestawów Happy Meal w postaci świeżych owoców, ale także książek dla dzieci, poszerzył też menu o wodę z sokami owocowymi Fruitizz.
Przy projekcie pracują również The Marketing Store i firma digitalowa Paradigm AV.
(Marketing Week)