Zagranica

Struś zastąpił goryla w reklamach Cadbury [WIDEO]

Saatchi & Saatchi z Johannesburga przygotowała nowy spot Cadbury, który wykorzystuje podobną konwencję kreatywną co film nakręcony w 2007 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEkwFmgLhCkY%22%7D
W filmie przedstawiono strusia, który skacze z samolotu transportowego ze spadochronem. Wykorzystano w nim piosenkę “I gotta be me” Sammy’ego Davisa Jr.

To podobny pomysł do tego, który został zrealizowany w poprzedniej reklamie, w której goryl grał na bębnach. Wówczas w spocie można było usłyszeć piosenkę “In the air tonight” autorstwa Phila Collinsa. Reklamę przygotowała wtedy agencja Fallon.

W najnowszym filmie pojawia się hasło “A glass and a half full of joy”.

(na podstawie “BrandRepublic”)