Kraj

Studio People Can Fly z nową identyfikacją wizualną

Jednym z pretekstów do jej wprowadzenia była premiera "Outriders Broadcast".

Istniejące od 2002 r. niezależne, polskie studio deweloperskie, zajmujące się produkcją gier na komputery PC oraz konsole, zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku i zaprezentowało nowe logo. Rebrandingiem zajmowało się Mamastudio.

– Tworząc nową identyfikację People Can Fly (PCF), staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia a naszymi ambitnymi planami. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w PCF. – Logo zostało narysowane od nowa, wciąż zachowując poprzednią formę, a postać lotnika odwróciliśmy dla zwiększenia dynamiki – dodaje Michał Pawlik z Mamastudio.

Jak wyjaśnia Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny studia People Can Fly, jednym z pretekstów do wprowadzenia nowej identyfikacji była premiera „Outriders Broadcast” – comiesięcznego wydarzenia online organizowanego przez japońskiego wydawcę gier komputerowych Square Enix, z którym współpracuje People Can Fly. Prowadzony przez Lucy Hale stream, podczas którego prezentowana jest rozgrywka tej strzelanki RPG, odbywa się na kanale YouTube gry oraz platformie Twitch. Światowa premiera “Outriders” zaplanowana jest na ostatni kwartał br. Pierwsza transmisja z cyklu Outriders Broadcast miała miejsce 28 maja, a wrażeniami z niej podzieliło się kilka wiodących serwisów gamingowych.

Studio People Can Fly zatrudnia obecnie ponad 250 osób w czterech lokalizacjach – w Warszawie, Rzeszowie, Newcastle i Nowym Jorku. Najważniejsze tytuły w jego historii to: “Bulletstorm: Full Clip” (2017), “Gears of War: Judgment” (2013), “Bulletstorm” (2011) oraz wielokrotnie nagradzany “Painkiller” (2004).