Kraj

Subway planuje ekspansję w Polsce

Sieć chce otworzyć w tym roku 15 lokali, wybrała agencję do działań ogólnopolskich.

Subway po dołączeniu do swojej sieci 15 nowych restauracji miałby pokaźną już liczbę 53 lokali. Na rynku fast food większą siecią dysponuje jedynie McDonald’s, KFC i Telepizza.

Wszystkie lokale w Polsce są własnością franczyzobiorców i oni zajmą się wsparciem promocyjnym związanym z poszczególnymi otwarciami. Każda z restauracji będzie miała tzw. grand opening, kilka tygodni po fizycznym uruchomieniu lokalu. Dobór narzędzi i agencji wspierających te eventy pozostawiono właścicielom.

Subway prowadzi też od tego roku działania na poziomie krajowym. Za promocję w tym zakresie odpowiada od stycznia nowa struktura o nazwie Polish National Board. Składa się on z reprezentantów franczyzobiorców, którzy wspólnie finansują kampanie.

Jednym z pierwszych działań tej struktury był wybór agencji Zero 7, która obecnie prowadzi pierwszą kampanię pt. “Sub of the Day”.