Zagranica

Sunny Delight szuka agencji do relaunchu

Kampania ma się odbyć w 2017 r.

Marka soków Sunny Delight ogłosiła przetarg na obsługę kreatywną w związku z planowanym na 2017 r. relaunchem. Napój wystartował w latach 90. XX w. z kontrowersyjną komunikacją, kiedy to w spocie konsument zmieniał kolor skóry na pomarańczowy pod wpływem napoju.
Właścicielem marki jest Suntory, która ma w portfolio również Lucozade, Ribenę i Oranginę.

Napój był pierwotnie własnością Procter & Gamble i powstał w 1998 r. Wówczas był wsparty kampanią marketingową za 10 mln dol. W ciągu kilku miesięcy stał się najlepiej sprzedającym się napojem w Wielkiej Brytanii tuż za Coca-Colą i Pepsi.

Sunny Delight próbował powtórzyć swój sukces kilkakrotnie – m.in. w 2009 r., wówczas był obsługiwany przez My Agency i M2M.

(Campaign)