Zagranica

Superdry pozwala zobaczyć się w lustrze bez przymierzania ubrań

Sieć odzieżowa chce przyspieszyć i usprawnić zakupy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D195329834%22%7D
W swoim flagowym sklepie w Berlinie sieć odziezowa Superdry zainstalowała specjalne interaktywne lustro, które ma pozwalać klientom w sklepie “przymierzać” ubrania bez wchodzenia do przymierzalni.
Za stworzenie lustra odpowiada agencja projektowania i innowacji Seymourpowell. Lustro pozwalające na wirtualne przymierzenie ubrania śledzi ruchy ciała użytkownika, powiela odbicie i konstruuje animowaną postać, której gabaryty odzwierciedlają budowę klienta. Jeśli nikt lustra nie używa, wyświetla ono zdjęcia z lookbooka aktualnej kolekcji. 

(Campaign)