Tegoroczną kampanię świąteczną Allegro, największej w kraju platformy handlu internetowego, od strony kreacji opracowała agencja reklamowa Ogilvy.
– Dzięki opowiedzianej w kampanii historii uświadamiamy sobie, że czas kojarzony przez wielu z miłością i radością dla innych może być trudny i wymagający. Dlatego warto rozejrzeć się wokół i dostrzec osoby, dla których nasz drobny gest może okazać się wielkim prezentem – przekonuje Karolina Sytnyk, senior brand management specialist z Allegro. – Mamy nadzieję, że udało nam się pokazać, jak wielką moc ma taka życzliwość i jak ogromną radość może sprawić obdarowywanie innych.
Pełna, 1,5-minutowa wersja filmu jest dostępna na kanale Allegro w serwisie YouTube. Z kolei format 30-sekundowy będzie emitowany w telewizji, VoD oraz w kinach oraz promowany w mediach społecznościowych.
Za produkcję spotów, w reżyserii Kuby Michalczuka z autorskim utworem skomponowanym przez Vovę Antoniva, odpowiadało studio Moon Films, a ich postprodukcję – studio Televisor. Montaż dźwięku zrealizowało studio Juice. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom. Z kolei kampanię w mediach społecznościowych zrealizowała agencja Hand Made.
Kampanii wizerunkowej towarzyszy wsparcie produktowe realizowane poprzez 15-sekundowe spoty w TV, VoD, radiu oraz kanałach digital i w mediach społecznościowych.