Kraj

Marketing

Świąteczna kampania Banku Millenium

Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową w telewizji i internecie, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, w tym płatnościach zbliżeniowych Blik oraz usłudze Goodie cashback.
Reklama jest emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Aplikacja Goodie pozwala otrzymać zwrot części środków wydanych na zakupy w blisko 800 sklepach internetowych, środki są naliczane automatycznie, a po zebraniu min. 21 zł można je przelać na dowolne konto bankowe.