Kraj

Świąteczna kampania T-Mobile w nie do końca świątecznym klimacie

Operator zdecydował się poruszyć niełatwy temat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fsv7PYZPBhMU%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska wystartował ze świąteczną kampanią reklamową. Podobnie jak wszystkie firmy telekomunikacyjne okres gwiazdkowy traktuje jako czas specjalnych ofert promocyjnych. W tym roku będzie promował m.in. flagowe smartfony Samsunga S8 i nowe A7, flagowce Huawei – Mate 20 (lite), a jako gadżet dla klientów prepaid – projektory do smartfonów.

Magentowy operator zdecydował się jednak na odejście od dominujących w tym okresie przesłodzonych reklam świątecznych i poruszenie niełatwego tematu rozwodów.

Kampania będzie prowadzona w TV, radiu, kinach i internecie. Zaplanowane zostały szerokie działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.

Kreację kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, materiały BTL opracowała zaś agencja ARC Worldwide.

W Polsce rośnie liczba rozwodów. W latach 90. rocznie rozwodziło się ok. 45 tys. małżeństw. Wzrost nastąpił na początku ubiegłej dekady. W ub.r. rozwiodło się ponad 65 tys. małżeństw.