Operator komórkowy T-Mobile Polska wystartował ze świąteczną kampanią reklamową. Podobnie jak wszystkie firmy telekomunikacyjne okres gwiazdkowy traktuje jako czas specjalnych ofert promocyjnych. W tym roku będzie promował m.in. flagowe smartfony Samsunga S8 i nowe A7, flagowce Huawei – Mate 20 (lite), a jako gadżet dla klientów prepaid – projektory do smartfonów.
Magentowy operator zdecydował się jednak na odejście od dominujących w tym okresie przesłodzonych reklam świątecznych i poruszenie niełatwego tematu rozwodów.
Kampania będzie prowadzona w TV, radiu, kinach i internecie. Zaplanowane zostały szerokie działania online, w tym w mediach społecznościowych, wykorzystane zostaną także nośniki OOH i digital signage oraz POS w sklepach.
Kreację kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie agencja VML, materiały BTL opracowała zaś agencja ARC Worldwide.
W Polsce rośnie liczba rozwodów. W latach 90. rocznie rozwodziło się ok. 45 tys. małżeństw. Wzrost nastąpił na początku ubiegłej dekady. W ub.r. rozwiodło się ponad 65 tys. małżeństw.