Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej największy producent piwa w kraju, rusza z reklamą swojej sztandarowej marki Żywiec w świątecznym klimacie. Idea komunikacyjna opiera się na słowie paczka, które można rozumieć wieloznacznie – jako grupę znajomych, czteropak piwa czy po prostu prezent. Hasła wykorzystujące tę wieloznaczność będą przewijały się w reklamach telewizyjnych, digital, aktywacji konkursowej, na puszkach i butelkach oraz w materiałach BTL.
Producent wprowadza limitowaną zimową edycję piwa Żywiec – na butelkach lagera, lagera 0,0% oraz puszkach (shrink) umieszczono grafiki nawiązujące do motywu „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry.
Wystartował także zimowy konkurs, w którym do wygrania są wyjątkowe zestawy od Pan Tu Nie Stał, zaprojektowane specjalnie dla marki Żywiec (co tydzień do wygrania jest 100 zestawów składających się z czapki, szala i skarpetek).
Do emisji w telewizji trafiła nowa kopia reklamy telewizyjnej z udziałem browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Projekt opakowań oraz aktywację konkursową przygotowała agencja Artegence.