Kraj

Świąteczna odsłona kampanii Euroloan od Scholz & Friends [wideo]

Firma deklaruje, że podczas letniej kampanii sprzedała 5-krotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Foia_IxRETYk%22%7D
Wywodząca się z Finlandii firma pożyczkowa Euroloan zdecydowała się na kolejną odsłonę działań promocyjnych w telewizji i internecie. Tym razem bohaterem spotów został Święty Mikołaj. Nowa kampania potrwa do 17 grudnia br.

– Podczas letniej kampanii sprzedaliśmy 5-krotnie więcej pożyczek gotówkowych niż w analogicznym okresie
poprzedniego roku. Dlatego, aby trwałe zwiększyć nasz udział w rynku pożyczek gotówkowych, zdecydowaliśmy się na kolejną kampanię, i to w okresie naturalnie zwiększonego popytu, czyli przed świętami – podkreśla Adam
Kuśnierkiewicz, country manager Euroloan Consumer Finance Polska.

Reklamę świąteczną, podobnie jak pierwsze spoty z Finami w saunie, przygotowała agencja Scholz & Friends
Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry.