Kraj

Świąteczny kapselek od Tymbarku

Maspex ruszył z kolejną odsłoną kampanii marki napojów.

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła wczoraj kolejną już w tym roku kampanię reklamową marki Tymbark. Poprzednie nawiązywały do jubileuszu marki, która obecna jest na polskim rynku od 75 lat.

Trwająca obecnie kampania nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Podobnie jak w kilku poprzednich jednym z jej bohaterów jest kapselek – tym razem bożonarodzeniowy z zabawnym hasełkiem, wprowadza konsumentów w klimat świąt. – Jest to kolejna historyjka z kapselkiem Tymbark w roli głównej. Nasi konsumenci już od 1993 roku, otwierając butelkę napojów Tymbark, szukają zabawnych i  intrygujących hasełek. W ciągu minuty prawie 200 osób odkrywa swoje hasełko pod kapslem –  mówi Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice.

Świąteczną reklamę z kapselkiem można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat. Za jej kreację odpowiada agencja 303, za planowanie i zakup mediów mediów – ZenithOptimedia Group.

Maspex zdradza, że w zarówno sprzedaż, jak i udziały rynkowe marki Tymbark w tym roku znacznie wzrosły, co przełożyło się na wzrost udziałów Maspeksu w rynku soków, nektarów i napojów. Według danych Nielsena za dziewięć miesięcy br. udziały Maspeksu w tym rynku wzrosły o kilka punktów proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W tym okresie firma miała ok. 46 proc. udziałów wartościowych i ilościowych bez produktów private labels. Jak mówi Dorota Liszka, to najlepszy w historii firmy wynik. – Uznajemy to za bardzo duży sukces, tym bardziej że warunki, w których działaliśmy w tym roku, nam nie sprzyjały – spadający rynek, zła pogoda w sezonie i wysokie ceny surowców – mówi Liszka.

Maspex w segmencie soków, nektarów i napojów konkuruje przede wszystkim  z Horteksem i Agros Novą.