Kraj

Świąteczny reality show w Grey Group

Kartka świąteczna w czasach Facebooka.

Na fali popularności Facebooka Grey Group w środę 22 grudnia urządza Wielką Świąteczną Improwizację – skierowaną do internautów akcję spontanicznego pisania życzeń. Dzięki emisji wideo na żywo w aplikacji Facebook będzie można zamówić tekst życzeń u członków zarządu, dyrektorów oraz kreatywnych Grey Group i podglądać proces ich powstawania jak w interaktywnym reality show.

Dzięki Wielkiej Świątecznej Improwizacji agencja chce dotrzeć do jak największej liczby osób związanych, a także tych jeszcze niezwiązanych z Grey Group z najlepszymi życzeniami świątecznymi.

Pracownicy agencji z pomocą copywriterów będą osobiście pisać spersonalizowane życzenia dla każdego, kto zamówi je w profilu Grupy w Facebooku. Wielka Świąteczna Improwizacja będzie dostępna pod adresem: https://apps.facebook.com/grey_improwizacja/

 

Do dyspozycji internautów będą w środę w godz. 12-13 – Rafał Baran (CEO), Ireneusz Turski (new business director); 13-14 – Iwona Janicka (PR director), Kamil Kowalczyk (copywriter); 14-15 – Katarzyna Szewczuk (account director), Piotr Zygmunt (copywriter); 15-16 – Renata Bujanowska (copywriter), Krzysztof Kosz (creative director Argonauts); 16-17 – Katarzyna Sośnierz (creative director), Grzegorz Waliczek (creative director).

  •