Kraj

Świąteczny Stół Pajacyka po raz siódmy

Dziś właściciele lokali gastronomicznych z całej Polski przekażą 10 proc. dziennego obrotu na rzecz programu dożywiania dzieci PAH.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWTbpGs1FKUU%22%7D
W akcji organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną bierze udział w br. prawie 800 lokali z całej Polski, m.in. sieć stacji paliwowych BP z kawiarniami Wild Bean, lokale sieci Olimp w Krakowie i Katowicach oraz lodziarniokawiarnie Grycan. Pełną na bieżąco aktualizowaną listę lokali biorących udział w akcji można znaleźć tu. Idąc do nich w przerwie na lunch czy na piątkową kolację ze znajomymi każdy może wesprzeć najbardziej potrzebujących. 

Program Pajacyk od 1998 r. dofinansowuje ciepłe posiłki dla dzieci w całej Polsce. W ubiegłorocznej edycji Świątecznego Stołu Pajacyka łącznie zebrano ponad 156 tys. zł, za które PAH ufundowała ponad 39 tys. posiłków. – Dzięki mobilizacji restauratorów i klientów z roku na rok jesteśmy w stanie sfinansować coraz większą liczbę posiłków – mówi Jakub Belina-Brzozowski, koordynator akcji. 

Spot promujący Świąteczny Stół Pajacyka przygotowała firma Very Nice Media.