Kraj

Sylwester w Polsacie bardziej atrakcyjny od imprezy w TVP2

W grupie komercyjnej oglądalność sylwestrowego koncertu w Polsacie była blisko trzykrotnie wyższa niż w TVP2.

“Sylwestrowa moc przebojów”, koncert emitowany przez Polsat, uzyskała 30,28-proc. udział w rynku widowni komercyjnej, wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W tym czasie “Sylwester z Dwójką” osiągnął średni wynik 11,06 proc. (koncert był emitowany w dwóch częściach).

Polsat i TVP2 były także najchętniej oglądanymi telewizjami w newralgicznych minutach tej nocy, czyli w okolicach północy. SHR w grupie 16-49 lat w przypadku Polsatu wyniósł 43,21 proc., TVP2 – 15,35 proc., TVN-u – 8,55 proc., a TVP1 – 5,16 proc.

Średnio podczas sylwestra i Nowego Roku Polacy przed telewizorem spędzili 5 godzin i prawie 41 minut, to jest o ponad 2 minuty więcej niż rok wcześniej (grupa 4+).