Kraj

Sylwia Grzeszczak reklamuje T-Mobile

Operator zatrudnił piosenkarkę do reklam ofert na kartę. Kampanię przygotowały agencje: Bridge2Fun, ARC Worldwide, Agencja Warszawa, Starcom oraz Liquid Thread.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNaUYjY5GO1g%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska zatrudnił do reklamy popularną piosenkarkę Sylwię Grzeszczak. Razem z Piotrem Kędzierskim, który już wcześniej promował magentowego operatora, reklamuje ona ofertę T-Mobile na kartę. Operator zaoferował nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich sieci i 10 GB transferu danych w mobilnym internecie za 25 zł na 30 dni. To kolejny operator, który wprowadza ofertę “no limit” w tej cenie. Jest to ciąg dalszy odsłony wojny cenowej wywołanej ostatnią ofertą Plusha (Polkomtela).

Oprócz telewizji kampania reklamowa T-Mobile będzie obecna także w radiu, na OOH (w tym digital signage), w internecie (w tym w mediach społecznościowych), salonach operatora, a także niesieciowych punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, działania w online wspiera zaś Liquid Thread. Kreację BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe odpowiada Agencja Warszawa.