Kraj

Personalia

Top news

Sylwia Rękawek-Michoń, Patryk Michoń oraz Maria Kurzyca w Ogilvy

Dział kreacji Ogilvy wzmocniły trzy osoby z wieloletnim doświadczeniem w działach kreacji.

Dział kreacji Ogilvy wzmocniły trzy osoby z wieloletnim doświadczeniem. Sylwia Rękawek-Michoń wraz z Patrykiem Michoniem objęli stanowiska creative group headów, Maria Kurzyca zaczyna pracę na stanowisku senior copywritera.

Sylwia Rękawek-Michoń oraz Patryk Michoń przed objęciem w Ogilvy stanowisk creative group headów pracowali w Leo Burnett na analogicznych stanowiskach, gdzie odpowiadali za markę Orange i zarządzali 10-osobowym zespołem.

Sylwia Rękawek-Michoń podczas swojej kariery pracowała w niezależnych i sieciowych agencjach reklamowych w Warszawie i Hamburgu. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród, w tym Grand Prix Golden Drum. Od kilkunastu lat jest związana z KTR, gdzie pełniła rolę jurora, przewodniczącego jury, obecnie zasiada w zarządzie KTR.

Patryk Michoń w ciągu swojej kilkunastoletniej kariery w branży reklamowej pracował w Warszawie, Nowym Jorku i Katarze. Ma na swoim koncie wiele nagród branżowych.

Poza projektami dla marki Orange razem pracowali również jako team m.in. dla marek Coca-Cola, Samsung, Pekao, Maspex, KFC czy Mastercard. Patryk ma w swoim portfolio także prace dla klientów Peugeot, Vodafone i Suzuki, a Sylwia dla Play i Link4.

– Creative group head to ktoś, kto z jednej strony ma ogromne doświadczenie w tworzeniu nowoczesnej, wielokanałowej komunikacji dla największych marek z różnych kategorii, z drugiej potrafi zapewnić najwyższą jakość produktu kreatywnego, a przy tym doskonale zarządza talentami. Wiem, że Sylwia i Patryk będą w tej roli idealni, i bardzo się cieszę, że dołączyli do naszego zespołu. Jestem przekonany, że razem będziemy tworzyć efektowne i efektywne kampanie. Taki zespół to skarb – mówi Maciej Twardowski, executive creative director, Ogilvy.
 
– Wraz z wejściem do nowego biura otwieramy następny rozdział Ogilvy, a wzmocnienie działu kreacji następuje na wielu polach. Z początkiem maja powitaliśmy więc w naszym gronie jeszcze jedną osobę o ogromnym doświadczeniu w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań kreatywnych – Marię Kurzycę, która pięknie się wypowiada, a jeszcze piękniej pisze. Dlatego obejmie ona u nas stanowisko senior copywritera – dodaje Twardowski.

Maria Kurzyca wcześniej pracowała w Grey Group Poland, Publicis Lion i BBDO WWA. Wśród marek, które obsługiwała, są m.in. BNP Paribas, mBank, Starbucks, Ikea, Bacardi, SC Johnson i Essity.