Kraj

Syzygy Warsaw stworzyła nowy serwis dla Żabki

Agencja połączyła dwa pierwotnie oddzielne serwisy internetowe: konsumencki i korporacyjny.

Syzygy Warsaw stworzyła nowy serwis dla Żabki
Agencja Syzygy Warsaw stworzyła nową stronę WWW dla sieci Żabka. W ramach przedsięwzięcia agencja zaprojektowała, wdrożyła i połączyła dwa pierwotnie oddzielne serwisy internetowe: konsumencki, zachęcający do korzystania z usług i produktów dostępnych w sieci sklepów oraz korporacyjny – umożliwiający potencjalnym partnerom zdobycie informacji biznesowych i bezpośredni kontakt z firmą.

Syzygy Warsaw było odpowiedzialne za szereg działań, w tym design, rekomendację i wdrożenie wydajnych oraz skalowalnych rozwiązań technologicznych, programowanie front-end oraz back-end z wykorzystaniem frameworka Symfony 3. Współpraca objęła m.in. zaprojektowanie i uruchomienie wielofunkcyjnego lokalizatora ponad pięciu tysięcy sklepów i jego integrację z wewnętrznymi systemami klienta, a także wdrożenie nowych sekcji, takich jak: kariera, franczyza czy biuro prasowe.

Współpraca pomiędzy Żabka Polska i Syzygy Warsaw rozpoczęła się w 2015 r. Obecnie agencja wspiera klienta w zakresie utrzymania i rozwoju serwisu.