Przetargi

Sześć agencji w przetargu Crédit Agricole

Bank robi przegląd mimo bardzo dobrych wyników kampanii.

Credit Agricole Bank Polska ogłosił przetarg na obsługę full service w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zwycięska agencja będzie odpowiadać za działania ATL i BTL dla marki Crédit Agricole oraz za wsparcie poszczególnych linii produktowych banku.

Credit Agricole Bank Polska zadebiutował na polskim rynku bankowości detalicznej pod koniec września ubiegłego roku, natomiast w połowie października rozpoczął intensywną kampanię wizerunkową opracowaną we współpracy z wyłonioną w drodze przetargu agencją NestPoint. Twarzą nowej marki została wówczas Juliette Binoche, a film reklamowy pokazywał bank przez pryzmat tego, co lubią, a czego nie lubią klienci instytucji finansowych. Kampanie produktowe utrzymane były także w takiej konwencji.

Przed rozpoczęciem kampanii spontaniczna znajomość marki Crédit Agricole nie przekraczała 1,5 proc., natomiast po sześciu tygodniach wynosiła już blisko 14 proc. Znajomość wspomagana w ciągu pierwszych dwóch tygodni prowadzenia kampanii wzrosła z 20 do 44 proc., a pod koniec roku sięgnęła 75 proc.

Przedmiotem zeszłorocznego przetargu był szeroko pojęty rebranding, teraz celem jest wypracowanie kolejnego etapu platformy komunikacji zgodnej ze strategią banku.

Bank poprosił agencje o stworzenie wyróżniającej się komunikacji dla wybranych produktów detalicznych. 

Do przetargu zaproszono – łącznie z obecną – sześć agencji reklamowych. Ich nazw nie podano.