Kraj, 9 maja 2016
FoodCare najwyraźniej wierzy w sukces szkoleniowca - umowę zawarto do 2018 r.
Czytaj więcej
Przetargi, 3 grudnia 2015
FoodCare chce wystartować z kampanią w przyszłym roku.
Czytaj więcej
Kraj, 24 czerwca 2015
Firma zapewnia, że od 4 lat zwiększa sprzedaż eksportową średnio o ponad 50 proc. rocznie.
Czytaj więcej
Kraj, 8 października 2014
Marka z portfolio FoodCare wspiera po raz kolejny sportowców.
Czytaj więcej
Kraj, 29 sierpnia 2014
Na koszulkach młodych piłkarzy pojawią się logotypy marek Frugo i 4Move.
Czytaj więcej
Kraj, 4 sierpnia 2014
Black na najbliższe tygodnie zaplanował ofensywę na rynku.
Czytaj więcej
Kraj, 8 maja 2014
Marka z portfolio FoodCare została oficjalnym napojem izotonicznym imprezy.
Czytaj więcej
Kraj, 27 sierpnia 2013
Podczas konferencji prasowej Mike Tyson przyznał, że jest alkoholikiem i narkomanem.
Czytaj więcej
Kraj, 23 sierpnia 2013
Black, Frugo i 4Move pożegnają piłkarza Tomasza Frankowskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2012
W portfolio marki 4Move pojawią się witaminowe suplementy diety w puszkach.
Czytaj więcej
Kraj, 13 września 2012
Dział ma nowego analityka sprzedaży, specjalistę oraz trade marketing managera.
Czytaj więcej
Kraj, 14 sierpnia 2012
Prezes Włodarski liczy, że do końca br. sprzeda 10 mln butelek Buddhy.
Czytaj więcej
Kraj, 30 maja 2012
FoodCare zmienia skład napojów i wprowadza nowe opakowania.
Czytaj więcej
Kraj, 21 marca 2012
Córka prezesa spółki awansowała w firmie, gdyż "była merytorycznie najlepsza".
Czytaj więcej
Kraj, 29 sierpnia 2011
Jutro Grupa BPS podpisze umowę z PZPN-em, a banki szykują już działania marketingowe.
Czytaj więcej
Artykuły weekendowe, 19 sierpnia 2011
Reaktywowana przez FoodCare marka angażuje się w sponsoring.
Czytaj więcej
Kraj, 22 lipca 2011
Marketer używa w kampanii reklamowej znaku towarowego, do którego nie ma prawa.
Czytaj więcej
Kraj, 7 lipca 2011
Towarzyszy jej kampania reklamowa. Konsumenci mogą wygrać weekendy połączone z udziałem w treningach naszej reprezentacji.
Czytaj więcej
Kraj, 30 czerwca 2011
Sportowiec stawiane mu zarzuty uważa za bezpodstawne.
Czytaj więcej
Kraj, 6 czerwca 2011
Odpowiada za całość działań marketingowych wytwórni.
Czytaj więcej
Kraj, 31 maja 2011
Mało prawdopodobne, by kultowa marka wróciła na sklepowe półki jeszcze przed wakacjami.
Czytaj więcej
Kraj, 25 maja 2011
Firma podjęła taką decyzję prawdopodobnie dlatego, że negatywnie oceniła swoje szanse na korzystne rozstrzygnięcie sporu w sądzie.
Czytaj więcej
Kraj, 29 marca 2011
Producent Tigera odkupił dawną kultową markę od Aflofarmu.
Czytaj więcej
Kraj, 16 marca 2011
Yossarian Malewski dołączył do działu marketingu producenta m.in. Tiger Energy Drink.
Czytaj więcej
Kraj, 15 lutego 2011
Agencja Jacka Łęskiego i Marcina Cioka odpowiada za PR korporacyjny marketera.
Czytaj więcej
Kraj, 2 grudnia 2010
Objęła funkcję international category brand managera.
Czytaj więcej
Kraj, 23 listopada 2010
Agnieszka Krawczyńska awansowała na stanowisko account managera.
Czytaj więcej
Przetargi, 15 listopada 2010
Short-listy w przetargach FoodCare: mediowym, interaktywnym i PR.
Czytaj więcej
Przetargi, 9 listopada 2010
Marketer zamierza podpisać umowy z nowymi agencjami na rok.
Czytaj więcej
Kraj, 2 listopada 2010
Marka przez cztery lata będzie wspierać polskich piłkarzy.
Czytaj więcej
Kraj, 15 września 2010
Odpowiada m.in. za współpracę marketera z domem mediowym.
Czytaj więcej
Kraj, 20 sierpnia 2010
Były dyr. marketingu FoodCare dyr. zarządzającym w Certusie.
Czytaj więcej
Kraj, 26 lipca 2010
Marketer zatrudnił nową osobę w dziale wspierającym sprzedaż.
Czytaj więcej
Kraj, 18 czerwca 2010
FoodCare z marką 4move debiutuje w segmencie izotoników. Rusza z kampanią reklamową.
Czytaj więcej
Kraj, 28 maja 2010
TBWA/PR wspiera komunikację marek: Gellwe, Fitella, Tiger, N-Gine i 4Move.
Czytaj więcej
Kraj, 25 marca 2010
FoodCare, producent napoju energetycznego Tiger, przygotowuje się do wejścia w segment napojów izotonicznych.
Zadebiutuje w tej kategorii marką 4move. Zarówno...
Czytaj więcej