M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "72andSunny (firma)"

Zagranica, 5 sierpnia 2019

NFL wybiera OMD do obsługi mediowej

Havas Media utrzymuje obszary - digitalowy i shoppermarketingowy.

Zagranica, 19 lipca 2019

MediaCom przejmuje budżet mediowy eBay'a w Ameryce Północnej

Do tej pory spółka z grupy WPP obsługiwała platformę e-commerce w Europie i Australii.

Zagranica, 12 grudnia 2018

Johnnie Walker organizuje międzynarodowy przetarg reklamowy

Marka z portfolio Diageo zatrudniła również nową agencję do obsługi cyfrowej.

Zagranica, 9 marca 2018

Reklamy Coors Light będą znów mówić o piwie

To odwrót od strategii z kampanii "Climb On" z 2016 r. pokazującej ludzi, którzy stawiają czoła osobistym wyzwaniom.

Zagranica, 17 sierpnia 2017

72andSunny reklamuje Oui - nowy jogurt Yoplait

Kampania podkreśla francuskie korzenie marki należącej do General Mills.

Zagranica, 3 sierpnia 2017

Budżet marki Infinity trafia do 72andSunny

Marka Nissana bez przetargu przenosi budżet promocyjny z agencji Crispin Porter & Bogusky.

Zagranica, 22 czerwca 2017

Yoplait wspiera mamy

W nowej kampanii reklamowej - pierwszej przygotowanej przez agencję 72andSunny - Yoplait apeluje, by pozwolić kobietom na dokonywanie własnych wyborów.

Zagranica, 12 czerwca 2017

EBay chce być barwniejszą wersją Amazona

Nowe pozycjonowanie marki wprowadza kampania będąca dziełem 72andSunny.

Zagranica, 29 sierpnia 2016

72andSunny rusza z akcją wzywającą millenialsów do rzucenia palenia

Agencja tym razem używa argumentu finansowego.

Zagranica, 1 września 2015

72andSunny pokazuje, gdzie jest ściema

Wystartowała oryginalna kampania adresowana do młodych sięgających po papierosy.

Zagranica, 27 marca 2015

Nowy poziom ostrości w nowej kampanii burgerów

Sieć Carl Jr wprowadza nowa linię superostrych burgerów i wspiera je "rozbieraną" kampanią.

Zagranica, 13 marca 2015

Adidas dla swej głównej linii wybrał 72andSunny

Adidas do globalnej obsługi kreatywnej i strategicznej swojej głównej linii Sport Performance wybrał mieszczącą się w Los Angeles agencję 72andSunny.

Zagranica, 18 lutego 2015

Hasło "If Carlsberg did" wraca z kampanią w telewizji

Po czterech latach marketer wraca do sprawdzonej komunikacji.

Kraj, 17 lutego 2015

Carlsberg stawia na retro

Na rynek trafi limitowana kolekcja opakowań piwa wspierana telewizyjną kampanią.

Zagranica, 2 lutego 2015

72andSunny wygrywa przetarg Axe

Brand Unilevera będzie globalnie promowany przez nową agencję.

Zagranica, 6 października 2014

Leo Burnett, Wieden & Kennedy i BBH obsłużą Samsunga

Marketer rozstrzygnął globalny przetarg kreatywny.

Zagranica, 11 lipca 2014

Samsung kpi z wytrzymałości baterii iPhone'a

Za kreację prześmiewczego spotu odpowiada agencja 72AndSunny.

Zagranica, 15 kwietnia 2014

Smirnoff wraca do "demokratycznych" korzeni wódki [wideo]

Marka rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem "Exclusively for Everybody".

Zagranica, 11 września 2013

Diageo prezentuje nowego globalnego szefa marki Smirnoff

Matt Bruhn ma wdrażać nową strategię komunikacyjną.

Zagranica, 8 sierpnia 2013

Smirnoff po 13 latach zmienia agencję

Marka Diageo zrezygnowała z globalnej obsługi JWT na rzecz 72andSunny.

Zagranica, 12 lipca 2013

Samsung zmienia agencję digitalową

Samsung Telecommunications America rezygnuje z usług Razorfish (Publicis) na rzecz RGA (Interpublic).

Zagranica, 26 marca 2013

Heidi Klum promuje burgery jako Mrs. Robinson

Modelka wystąpiła w reklamie sieci burgerów Carl's Jr.

Zagranica, 26 lutego 2013

Gala Oscarowa szansą dla marketerów

Największe marki zaprezentowały się podczas święta filmu.

Zagranica, 25 lutego 2013

Google przenosi budżet Chrome do 72andSunny

Google kończy współpracę z agencją BBH.

Zagranica, 24 stycznia 2011

AMV i 72andSunny triumfują w globalnym przetargu BlackBerry

Agencje podzielą się wartym 200 mld dol. budżetem marki smartfonów.

Kraj, 30 kwietnia 2008

Nike startuje z kampanią "Przenieś grę na wyższy poziom"

"Przenieś grę na wyższy poziom" to hasło nowego piłkarskiego spotu reklamowego przygotowanego przez firmę Nike. Jego tematem jest sportowa kariera...