Obejmie ona tworzenie nowych kolekcji odzieżowych Adidasa sygnowanych przez piosenkarkę oraz relaunch należącej do niej marki Ivy Park.
Starcom zbadał znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją.
Firma organizuje bieg "Run for the ocean".
Firma pobiła rekord sprzedaży butów Parley for te Oceans wykonanych ze śmieci wyłowionych z mórz i oceanów.
Do sklepu konsumenci będą wchodzić specjalnym tunelem, jak piłkarze przed meczem.
W Polsce obsługą tego klienta zajmuje się obecnie Carat.
Reklamy pojawiły się przed filmami, które wzbudzały zainteresowanie pedofilów.
Amazon po raz pierwszy w czołowej piątce rankingu.
W kampanii wzięła udział Ewa Chodakowska.
Tym razem spółka obejmuje opieką rozgrywki dla młodszych graczy.
Producent odzieży sportowej startuje z nową kampanią.
Do procesu zaproszono pięć agencji.
Film promuje kolekcję Red Limit.
Wzmacniają dział agencyjny.
Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.
Od września w salonach obuwniczych firmy z Polkowic zagości sportowa marka Adidas.
Marka zaprezentowała najnowszy film reklamowy, którego bohaterem jest Paul Pogba, napastnik reprezentacji Francji. Spot pojawi się tylko w internecie.
Firma ma nadzieję, że spowolnienie gospodarcze w tym kraju nie wpłynie na mniejsze wydatki, jak fast food.
Niemiecki producent akcesoriów sportowych podał oficjalne wyniki finansowe za 2015 r. Są one znacznie lepsze od tych z lat 2013 i 2014. Zysk netto Adidasa wyniósł 634 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 29 proc.
Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.
IRCenter sprawdziło, które brandy były chętnie tagowane w serwisie w 2015 r.
Trzy osoby mają zwiększyć digitalowe kompetencje agencji.
Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.
Dotychczasowy szef niemieckiej firmy Herbert Hainer po 14 latach zarządzania Adidasem odejdzie wcześniej niż planowano. Jego kontrakt miał wygasnąć dopiero w przyszłym roku.
15-letni kontrakt pomiędzy podmiotami, kontynuujący dotychczasową ich współpracę, jest wart 252 mln dolarów.
Tak wynika z najnowszego raportu przygotowanego dla Bloomberga. Na podium znalazły się jeszcze koncern farmaceutyczny AstraZeneca oraz sieć handlowa Harrods.
Leila Fataar zajmuje nowo utworzone w spółce stanowisko, na którym odpowie za relacje marki z przedstawicielami kultury.
Senior strategy planner z Havas Worldwide Warsaw zmienił agencję.