Zmiany w zespole Michała Owczarka, strategy + creative directora agencji.
Dom mediowy tworzy nowe stanowisko digital & innovation managera.
Przygotowany przez agencję spot "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?" powstał w odpowiedzi na intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci.
Do działu kreacji agencji dołączył nowy copywriter.
Za działania reklamowe odpowiada agencja Adwertajzing.
Kampanię zrealizowało konsorcjum agencji Grupy Walk oraz firma Adwertajzing.
Kampania autorstwa Adwertajzing emitowana będzie w Eurosporcie.
Do marek Braun, Duracell i Gillette dołączyła kolejna - Head & Shoulders, dla której agencja realizuje międzynarodowe projekty.
Firma farmaceutyczna prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.
Nowym działem kierują Dymitr Słupczyński i Rafał Jagodziński, którzy przeszli z IQ Marketing.
Adepci uczelni dołączyli ostatnio do zespołów kilku agencji reklamowych.
Dwie agencje wygrały przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną polskich jabłek.
Agencja zatrudniła sześć osób ze względu na większą liczbę realizowanych projektów.
Odpowiadała za kreację w regionie CEE dla Procter & Gamble w kategorii laundry.
Zmiany personalne w teamie pracującym dla Fiata.
Nowy szef regionalny odpowiada za P&G, kat. loundry, w regionie CEE.
Producent baterii rusza z kampanią reklamową przygotowaną przez polską agencję Adwertajzing.
Agencja wygrała przetarg na opracowanie koncepcji kreatywnej dla miasta.
Radosław Dudzic dotarł do zespołu kreatywnego agencji. W Londynie wyróżniono jedną z prac zrealizowanych dla Audi.
Do agencji reklamowej Red Age dołączyli account manager Anna Banach i graphic designer Miłosz Piróg. Anna Banach będzie zajmować się...
Do działu kreacji agencji reklamowej Adwertajzing dołączył drugi art director Samuel Redlin. Redlin jest związany z rynkiem reklamowym od ponad...
Do agencji reklamowej Adwertajzing dołączyła Teresa Biernacka, która objęła stanowisko dyrektora kreatywnego. Teresa Biernacka z branżą reklamową związana jest od...
Firma farmaceutyczna Boiron rozpoczyna kampanię reklamową, w której wspiera markę Homeoptic (krople do oczu). Działania prowadzone będą pod hasłem "Komputer...
Firma doradcza Marketplanet wspiera swoją ofertę kampanią reklamową pt. "Zarabiaj w kryzysie". Działania poprzedzone były akcją teaserową w prasie (m.in.:...
Procter & Gamble wspiera sprzedaż baterii Duracell kampanią reklamową "New Horizons" prowadzoną w krajach regionu CEEMEA. Celem działań jest uwiarygodnienie...
Krzysztof Korolewski, dotychczasowy DTP group head director agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, awansował na stanowisko art directora. Jego miejsce zajął...
Do tegorocznej edycji konkursu komunikacji marketingowej Effie 2008 nadesłano 151 prac. 97 kampanii zgłosiły agencje reklamowe, 54 - domy mediowe....
Agencja reklamowa Adwertajzing wprowadziła zmiany w dziale obsługi klienta. Jacek Siwek, senior account executive, awansował na stanowisko new business directora....
Katarzyna Łęcka, account executive agencji reklamowej Adwertajzing, rozstała się z firmą. Na razie jej obowiązki przejął Lech Król, szef agencji....
Procter & Gamble wesprze kampanią telewizyjną piłkarską promocję baterii Duracell. Działania reklamowe będą wykorzystywać przede wszystkim telewizję (m.in.: TVP, Polsat,...
Procter & Gamble CEEMEA wesprze kampanią reklamową premierę nowego modelu depilatora Braun Silk-epil. Kampania, która wystartuje z końcem kwietnia, emitowana...
Sławomir Jurek dołączył do agencji reklamowej Adwertajzing jako dyrektor kreatywny. Dotychczas piastował takie samo stanowisko w agencji Euro RSCG 4D,...
Agencja Adwertajzing zrealizowała dla Procter & Gamble CEEMEA kampanię "F1" dla marki Duracell (spot telewizyjny i materiały BTL). Kampania pod...
Dzisiaj wystartowała loteria promocyjna marki Mastercook (FagorMastercook) - "Marzenia do spełnienia". Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (m.in.: TVN,...
Dorota Mierzejewska objęła stanowisko kierownika zespołu reklamy w PZU. Kieruje obecnie 4-osobowym zespołem, ale ma on być w najbliższym czasie...
Pod hasłem "Mikołajom dziękujemy" trwa druga odsłona kampanii wizerunkowej Stereo.pl. Film reklamowy zatytułowany "Ferajna" jest dostępny w internecie (m.in. YouTube,...
Sklep internetowy Stereo.pl po raz pierwszy zdecydował się na wyprodukowanie filmów reklamowych. Spoty emitowane w ramach projektu marketingu wirusowego są...
Agencja reklamowa Adwertajzing zrealizowała reklamę telewizyjną nowej maszynki do golenia Gillette Blue II Excel Maximum. Po raz pierwszy w historii...
Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska. Zmianie marki towarzyszy kampania przygotowana przez agencję Adwertajzing, ale szczegóły działań...