Kraj, 21 listopada 2019
Nowa linia kosmetyków dostanie wsparcie w postaci działań z influencerami.
Czytaj więcej
Kraj, 24 maja 2018
Działania realizują dom mediowy Codemedia i agencja Albedo Marketing.
Czytaj więcej
Kraj, 27 lutego 2018
Z początkiem marca wystartuje kampania reklamowa marki z portfolio McCormick.
Czytaj więcej
Kraj, 26 lutego 2018
Za zakup mediów dla tego klienta odpowiada dom mediowy Starcom.
Czytaj więcej
Kraj, 26 września 2017
Do wybranych modeli zmywarek dołączane będą produkty z portfolio brandu P&G.
Czytaj więcej
Kraj, 30 czerwca 2017
Odbyły się również wybory uzupełniające do zarządu organizacji.
Czytaj więcej
Kraj, 6 czerwca 2017
"Dodaj gazu swoim pasjom" to kolejny projekt agencji dla tego klienta.
Czytaj więcej
Kraj, 20 kwietnia 2017
Współorganizatorzy Golden Arrow - "Media & Marketing Polska" wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB - przedstawili pełny skład jury oraz Rady Programowej 12. edycji konkursu. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 maja br.
Czytaj więcej
Kraj, 8 lutego 2016
Austriacki AMIC, który kupił od Rosjan stacje paliw, w Polsce "rozważy" ich rebrandig na swoją markę.
Czytaj więcej
Kraj, 24 listopada 2015
Startuje kampania wizerunkowa, producent organizuje również loterię dla konsumentów. Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing.
Czytaj więcej
Kraj, 21 października 2015
W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
Czytaj więcej
Kraj, 24 września 2015
Firma wprowadza nowa linię produktów i wspiera ją loterią.
Czytaj więcej
Kraj, 7 września 2015
McCormick Polska promuje swoje przyprawy i startuje z promocją konsumencką.
Czytaj więcej
Kraj, 24 czerwca 2015
Działania promocyjne realizowane są przez ambient i kampanię reklamową.
Czytaj więcej
Kraj, 22 października 2014
Wsparcie 360 stopni prowadzone jest pod hasłem "Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość". Działania realizują: TBWA, MEC i Albedo Marketing.
Czytaj więcej
Kraj, 16 czerwca 2014
Walne zgromadzenie członków wybrało władze Stowarzyszenia.
Czytaj więcej
Kraj, 27 marca 2014
Startuje akcja wizerunkowa producenta skalnej wełny mineralnej.
Czytaj więcej
Kraj, 27 stycznia 2014
Celem programu jest zachęcenie osób odpowiedzialnych za zatowarowanie sklepów kanału tradycyjnego do aktywniejszego zamawiania produktów tej marki.
Czytaj więcej
Kraj, 20 stycznia 2014
Agencja opracowuje nową odsłonę programu lojalnościowego B2C "Uniqa BonusClub".
Czytaj więcej
Kraj, 17 września 2013
W agencji na przestrzeni ostatnich tygodni wzmocnione zostały grupy strategiczno-kreatywne GPD Advertising, struktura interaktywna Wide Open i dom produkcyjny Simplicity.
Czytaj więcej
Kraj, 21 sierpnia 2013
Rusza kampania reklamowa marki należącej do Makro Cash & Carry. Kreację przygotowała agencja Albedo Marketing.
Czytaj więcej
Kraj, 8 sierpnia 2013
Marka Henkla organizuje konkurs, w którym można wygrać udział w reklamie telewizyjnej.
Czytaj więcej
Kraj, 28 czerwca 2013
Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcej
Kraj, 25 czerwca 2013
Mars rusza z akcją "Miesiąc zdrowych zębów", w ramach której promuje Pedigree DentaStix.
Czytaj więcej
Kraj, 7 marca 2013
Palette rusza z loterią sygnowaną przez Annę Dereszowską.
Czytaj więcej
Kraj, 12 lutego 2013
Strateg wraca po dwóch latach do agencji, obejmie stanowisko strategy & development directora.
Czytaj więcej
Kraj, 31 października 2012
Kraj, 9 października 2012
Andrzej Jakuszko dołączył do zespołu agencji specjalizującej się
w promocji sprzedaży, programach lojalnościowych oraz kompleksowej obsłudze BTL.
Czytaj więcej
Kraj, 6 sierpnia 2012
Majewski creative directorem, Szymczak senior client managerem.
Czytaj więcej
Kraj, 2 sierpnia 2012
Akzo Nobel realizuje niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.
Czytaj więcej
Kraj, 11 lipca 2012
Agencja odpowiada za realizację ogólnopolskiej kampanii wzmacniającej wizerunek marki.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lipca 2012
Akcja "Gwarancja czystej satysfakcji" ma zwrócić uwagę konsumentów na innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Czytaj więcej
Kraj, 27 czerwca 2012
Podczas wczorajszej gali poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.
Czytaj więcej
Kraj, 7 maja 2012
Obradom jury przewodniczyć będzie Monika Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH.
Czytaj więcej
Przetargi, 16 stycznia 2012
Kraj, 15 grudnia 2011
Agencja działająca w strukturach grupy TBWA wzmacnia dział kreacji. Nowym szefem będzie Paweł Kopczyński.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2011
Szymon Nessel objął nowe stanowisko w strukturze firmy.
Czytaj więcej
Kraj, 20 września 2011
Gry internetowe z nagrodami jako wsparcie sprzedaży dziecięcych napojów.
Czytaj więcej
Kraj, 5 maja 2011
W promocji marki można wygrać walizki, wodoodporne etui na telefon i dokumenty oraz 10 tys. zł w gotówce.
Czytaj więcej