Fiat Chrysler wycofał się z rozmów w zeszłym tygodniu, winiąc francuski rząd za niepowodzenie negocjacji.
Kampanię "Soundtrack", wykorzystującą melodię "Ody do radości" z IX Symfonii Beethovena, Fiat Chrysler zrealizował we współpracy z Unity Technologies.
Marek Kisz awansował w strukturach koncernu FCA.
Agencja zajmie się komunikacją pięciu marek motoryzacyjnych. Do tej pory odpowiadał za to Maxus.
Z początkiem września stanowisko client service directora w poznańskiej Grupie Fresh objął Robert Gruszczyński.
W spocie reklamowym wystąpili Scarlett Johansson i Matthew McConaughey.
Firmy podpisały umowę dotyczącą nowego spidera Alfa Romeo.
Grupa Fiat dokonuje restrukturyzacji działu marketingu cyfrowego w Europie i zatrudnia włoską agencję Armando Testa do koordynowania pracy dla wszystkich swoich marek samochodów - Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep.
Były marketingowiec Mazdy brand managerem Iveco.
Część obowiązków Marka Kisza przejął Jacek Nawara.
Importer skoncentruje komunikację marketingową głównie na telewizji i internecie.
Sylwester Baczkowski rozstał się z importerem samochodów.
Loteria pod nazwą "Weltbild i Giulietta" będzie wspierać sprzedaż produktów. Na nagrody przeznaczono ponad 170 tys. zł.
One-to-One, Arip i Maxus przygotowały konkurs i kampanię dla Alfy Romeo.
Studio przygotowało spot do III edycji konkursu Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010.
W ramach loterii promocyjnej "Machina Rozpieszczania" rozda ekspresy do kawy, iPady, skutery, wycieczki do Włoch i Danii oraz sportowe Alfa Romeo.
Z okazji okrągłej rocznicy marka organizuje konkurs z nagrodami.
Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.
Aktorka występuje w reklamach promujących nową Alfę Romeo.
Beata Geneja zastąpiła w strukturach Fiat Auto Poland Małgorzatę Głażewską.
Najwyraźniej loterie opłacają się operatorom komórkowym. Po Orange także Era powtarza akcję z nagrodami za 8,5 mln zł.
W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...
Alfa Romeo, marka samochodów należącą do koncernu Fiat, wyeksponowała reklamę 11 tys. m poniżej poziomu morza, która dotyczyła obniżek cen...
Marka samochodów Lancia (należąca do grupy Fiata) ma po raz pierwszy w swojej historii na polskim rynku ambasadora. Została nim...
Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...
Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...
Renault Polska w telewizyjnej kampanii reklamowej modelu Laguna Coupe nie wykorzystuje żadnego hasła przewodniego. To zabieg celowy. Chodzi bowiem o...
Agencja R/GA zwyciężyła w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu internetowego Alfy Romeo wartego 1,5 mln euro. W konkursie uczestniczyły również...
Luca De Meo, który w grupie Fiata odpowiadał za markę Alfa Romeo, Abarth oraz za marketing całej grupy, rozstaje się...
Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują...
Fiat, włoski producent samochodów, ma przenieść swój europejski budżet mediowy do grupy WPP. Mediaedge:cia, agencja z tej grupy, w styczniu...
Należąca do grupy Fiata marka Alfa Romeo przenosi w Wielkiej Brytanii budżet mediowy ze Starcom MediaVest do Mediaedge:cia. Jego wartość...
PTK Centertel i jej marka Orange oraz sieć radiowa Eska kontynuują współpracę w zakresie realizacji projektów marketingowych. Orange Music ma...
Mariusz Pik objął stanowisko account managera w studiu architektury marki Perspektywa. Będzie odpowiadać za projekty z zakresu komunikacji konsumenckiej. Mariusz...
Multimedialna agencja reklamowa FFCreation poszerzyła skład personalny o Wojciecha Majewskiego, który objął nowo utworzoną funkcję senior programmera. Wcześniej pracował w...
Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię promującą rabat mający zrekompensować płatnikom VAT część podatku niepodlegającą odliczeniu. Przygotowana przez agencję reklamową Leo...
Rozpoczęła się kampania reklamowa modelu Alfa Romeo GT przygotowana przez koncern Fiat Auto Poland. "Jest skierowana do osób o najwyższych...
Koncern Fiat Auto Poland (Fiat) wprowadzi w 2004 r. na polski rynek kilka nowych wersji obecnie dostępnych modeli samochodów Fiat....