M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Amazon Prime (marka)"

Zagranica, 19 sierpnia 2019

Disney zatrudnia byłego CMO Sky

Luke Bradley-Jones ma czuwać nad komunikacją nowej usługi subskrypcyjnej Disney+ w Europie i Afryce.

Zagranica, 26 czerwca 2019

Amazon Prime Day w tym roku potrwa 48 godzin

Akcja sprzedażowa, podczas której w br. klienci mogą - według firmy - liczyć aż na milion ofert specjalnych, organizowana jest po raz piąty.

Zagranica, 17 czerwca 2019

Whole Foods z wyraźnie lepszą oceną doświadczenia użytkowników w rankingu Forrestera

Po przejęciu przez Amazona sieć poprawiła wynik w piątym dorocznym Customer Experience Ranking o 3,6%.

Zagranica, 4 czerwca 2019

Amazon poszerza zakres darmowej dostawy w 1 dzień

Usługa, dostępna dla abonentów Amazon Prime w całych Stanach Zjednoczonych, obejmie 10 milionów produktów.

Zagranica, 18 kwietnia 2019

Amazon planuje uruchomienie bezpłatnego muzycznego serwisu streamingowego

Jego głównym rywalem będzie Spotify, gdyż Apple Music oferuje wyłącznie dostęp płatny.

Zagranica, 10 kwietnia 2019

Tesco modernizuje Clubcard

Oprze program na nowej aplikacji Tesco Pay+.

Zagranica, 18 marca 2019

Amazon eksperymentuje z okienkami pop-up do promocji marki własnej

Funkcja testowana w aplikacji mobilnej agresywnie promowała produkty z linii AmazonBasics na stronach konkurentów.

Zagranica, 6 marca 2019

Amazon coraz ważniejszym najemcą w amerykańskich galeriach handlowych

Gigant e-commerce wchodzi w różnorodne formaty detaliczne: od pop-up stores i księgarni po sklepy spożywcze.

Zagranica, 28 września 2018

Sklep Amazon 4-star rusza w Nowym Jorku

Asortyment dostępny w fizycznym sklepie będzie tworzony na podstawie wyników sprzedaży w Amazon.com i ocen wystawianych produktom przez internautów.

Zagranica, 19 lipca 2018

Wlk. Brytania: przychody płatnej TV zmalały po raz pierwszy w historii

Liczba użytkowników serwisów streamingowych jest już większa niż abonentów płatnych kanałów telewizyjnych.

Zagranica, 6 lipca 2018

Amazon Prime Day potrwa 36 godzin

Doroczna akcja promocyjna kierowana do uczestników programu lojalnościowego obejmuje milion ofert produktowych.

Zagranica, 12 czerwca 2018

Przejęcie Whole Foods przez Amazona ożywiło rywali

Sprzedawcy i producenci żywności oraz inni dostawcy zaczęli wprowadzać zasadnicze zmiany w strategiach sprzedaży.

Zagranica, 17 maja 2018

Amazon chce przyciągnąć więcej klientów Whole Foods do Prime

Do programu lojalnościowego giganta e-commerce nie należy jeszcze ok. 40 proc. osób robiących zakupy w sklepach spożywczych sieci.

Zagranica, 25 kwietnia 2018

Amazon będzie doręczać przesyłki do samochodów

Nowa opcja dostawy, możliwa dzięki współpracy z GM i Volvo, to część programu Amazon Key.

Zagranica, 23 stycznia 2018

Pierwszy sklep Amazon Go już otwarty

Sklep bez kas i kasjerów ruszył z prawie rocznym poślizgiem.

Zagranica, 14 listopada 2017

Klub Manchester City podpisał umowę z Amazon Prime

Umowa warta ponad 10 mln funtów daje Amazon Prime wyłączność na udostępnianie abonentom programu o drużynie będącej obecnie liderem Premier League.

Zagranica, 27 października 2017

Amazon zachęca: wpuść kuriera do domu, nawet gdy cię nie ma

Kontrolowany za pomocą aplikacji system Amazon Key pozwoli właścicielom nieobecnym w domach wpuszczać doręczycieli przesyłek.

Zagranica, 27 października 2017

Jay Hunt wzmocni zespół produkcji wideo w Apple

Jay Hunt była wcześniej m.in. dyrektorką BBC One i chief creative officerem w Channel Four.

Zagranica, 10 października 2017

Amazon ma problem z producentami dóbr luksusowych

Domagają się oni od giganta e-commerce skuteczniejszej walki z podróbkami i nieautoryzowanymi sprzedawcami.

Zagranica, 28 sierpnia 2017

Amazon będzie ciąć ceny w Whole Foods

Posunięcie to - jak wyjaśnia Jeff Wilke, szef Amazon Worldwide Consumer - ma sprawić, by zdrowa, ekologiczna żywność stała się dostępna dla każdego.

Zagranica, 6 maja 2016

Netflix szuka domu mediowego

Serwis streamingu wideo poszukuje podmiotu do obsługi projektu specjalnego.

Zagranica, 18 kwietnia 2012

YouTube rozszerza ofertę płatnych filmów

Serwis nawiązał w USA współpracę z MGM Studios.